Blog - NewHospitality
17012
blog,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Afgelopen zondag was het 1 juli. De zomervakantie is hiermee officieel aangebroken. Miljoenen Nederlanders maken zich op voor een welverdiende vakantie in binnen- of buitenland. De vijf favoriete vakantielanden voor Nederlanders in 2018 zijn: Frankrijk (18,3%), Duitsland (13,3%), Spanje (11,8%), Italië (7,6%) en Griekenland (6,2%)....

Ik geef meteen toe dat de titel geleend is van het meest populaire en snelst groeiende chocolademerk van Nederland of misschien wel van Europa? Tony’s Chocolonely is niet voor niets marktleider geworden en heeft Milka achter zich gelaten. Zonder noemenswaardige marketingkosten zorgt Tony voor een...

Afgelopen vrijdag had ik het genoegen om samen met mijn vrouw en goede vrienden te gaan eten in het nieuwste restaurant van Hilversum: Meddens. De voormalige modezaak Meddens was (evenals zovele winkels) er eerder mee gestopt. Het winkelconcept was niet meer van deze tijd, maar...

Afgelopen week had ik weer het grote genoegen om een masterclass te mogen geven aan de studenten van een hogere hospitality-opleiding. Ik kijk er altijd erg naar uit om de nieuwe hospitality-leiders te mogen ontmoeten. De wereld heeft tenslotte een groeiende behoefte aan gastgevers in...

Gastvrijheid en gastblijheid worden gemaakt door alle service-medewerkers van bedrijven en organisaties. De medewerkers die direct en rechtstreeks contact hebben met gasten en klanten zijn allesbepalend voor de voelbare hospitality beleving. Dat geldt eigenlijk voor alle soorten bedrijven, organisaties, instellingen en zelfs in een land....

Wat maakt nu precies iemand een echte hospitality professional? Het is een erg relevante vraag in de permanente zoektocht naar nieuwe collega’s voor de hospitality bedrijven van Regardz. Uiteraard zijn we allemaal en altijd het meest geïnteresseerd in de technische en vakkundige kwaliteiten van professionele...

1 maart was het Nationale Complimentendag. Hét moment om stil te staan bij de kracht van complimenten. De Amerikaanse psycholoog Skinner ontdekte dat gedrag dat wordt beloond, herhaald wordt. De productiviteit van werknemers wordt namelijk gestimuleerd wanneer er waardering wordt uitgesproken op de werkvloer. Bovendien...

Afgelopen week mocht ik alle nieuwe medewerkers van Regardz hartelijk welkom heten tijdens het Welkom @Regardz Event in het Berghotel in Amersfoort. Tijdens dit maandelijkse event nemen we ruim de tijd om alle nieuwe collega’s te inspireren over het ontstaan van ons bedrijf en onze...