Blog - NewHospitality
17012
blog,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Gastvrijheid en gastblijheid worden gemaakt door alle service-medewerkers van bedrijven en organisaties. De medewerkers die direct en rechtstreeks contact hebben met gasten en klanten zijn allesbepalend voor de voelbare hospitality beleving. Dat geldt eigenlijk voor alle soorten bedrijven, organisaties, instellingen en zelfs in een land....

Wat maakt nu precies iemand een echte hospitality professional? Het is een erg relevante vraag in de permanente zoektocht naar nieuwe collega’s voor de hospitality bedrijven van Regardz. Uiteraard zijn we allemaal en altijd het meest geïnteresseerd in de technische en vakkundige kwaliteiten van professionele...

1 maart was het Nationale Complimentendag. Hét moment om stil te staan bij de kracht van complimenten. De Amerikaanse psycholoog Skinner ontdekte dat gedrag dat wordt beloond, herhaald wordt. De productiviteit van werknemers wordt namelijk gestimuleerd wanneer er waardering wordt uitgesproken op de werkvloer. Bovendien...

Afgelopen week mocht ik alle nieuwe medewerkers van Regardz hartelijk welkom heten tijdens het Welkom @Regardz Event in het Berghotel in Amersfoort. Tijdens dit maandelijkse event nemen we ruim de tijd om alle nieuwe collega’s te inspireren over het ontstaan van ons bedrijf en onze...

Hospitality is geen eenvoudig woord. Ik zie vaak vragende ogen over de echte betekenis en oorsprong van het woord. “Liefde voor de vreemdeling” is de feitelijk betekenis van het woord hospitality. Hartelijk welkom is de simpele vertaling: het is “wel dat je komt”. Dit zijn...

We leven allemaal samen op een blauwe planeet. Dat samenleven op een gemeenschappelijke planeet is nogal een uitdaging. De eerste buitenaardse bezoekers gaan erg versteld staan hoe moeilijk het samenleven er hier soms uitziet, afgezien van het feit dat ze met rode oren staan te...