Ingrid van der Wal - Koek - NewHospitality
16949
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16949,page-child,parent-pageid-16290,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Ingrid van der Wal-Koek

Directeur Meeting Centers Regardz

Ingrid van der Wal - Koek

Ingrid van der Wal-Koek (1978) is Directeur Meeting Centers binnen Regardz Hospitality Group én verantwoordelijk voor het cultuurprogramma Kindest Regardz. Ingrid heeft ruim 20 jaar ervaring binnen de hospitality branche, onder andere als Directeur van La Vie Meeting Center Utrecht (2011-2015), The Globe Meeting Center Den Haag (2007-2010) en diverse commerciële functies binnen NH Hotels (2000-2005).

De keuze voor de hospitality en daarmee voor de Hogere Hotelschool Leeuwarden (1996-2000) maakte Ingrid vanuit haar hart. Geen horeca-roots, geen rationele overwegingen, noch een uitgestippeld carrièrepad. Het was van jongs af aan een onderbuikgevoel, waar het volgens haar ook om draait als je succesvol wilt zijn in de hospitality branche. De intrinsieke behoefte om het een ander naar de zin te willen maken. Je moet blij worden van andere mensen blij maken. Hartverwarmende hospitality noemen we dat binnen Regardz. Service die recht uit je hart komt en waarmee je de ander raakt. Met als ultieme doel ‘teruglustige’ gasten; gasten die zich bij vertrek alweer verheugen op het volgende bezoek. Regardz heeft service vanuit het hart verheven tot strategie. Kindest Regardz, in 7 stappen naar hartverwarmende hospitality, is de naam van de strategie en het cultuurprogrammma. Het cultuurprogramma omvat allerlei rituelen om van gewone momenten memorabele momenten te maken. Voor alle stakeholders; medewerkers, gasten, klanten, leveranciers en partners. Benieuwd naar deze rituelen, zoals de ‘warmtemeter’ tijdens het sollicitatiegesprek of het ‘confetti-moment’? Mail Ingrid gerust: ingrid.vanderwal@regardz.nl.

Ingrid is een gepassioneerde, energieke gastspreker die bedrijven middels inspiratiesessies en workshops inspireert met haar visie op hospitality, het belang van een hospitality cultuur voor elk bedrijf en praktische handvatten aanreikt om de service en daarmee gast- en medewerkertevredenheid te verbeteren.