Recensies - NewHospitality
17214
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17214,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Recensies NewHospitality

Recensies zijn voor ons erg belangrijk. Hierin komt duidelijk naar voren hoe klanten de services van NewHospitality ervaren hebben. Bent u benieuwd naar deze ervaringen? Hieronder staat een overzicht van de verkregen recensies!

Vakmedianet

Naam: Andre van der Hammen
Bedrijf: Vakmedianet

 

”Als je het over hospitality hebt, dan kan je uit de bewoording van Luc begrijpen dat zijn 7-stappen-plan een zeer goed, duidelijk onderbouwd en interessant geheel vormt, waarin Luc tot in detail kan uitleggen waarom deze stappen, stap-voor-stap, moeten worden doorlopen om je klanten constant hartverwarmend te (blijven) ontvangen. Zijn uitleg én zijn manier van presenteren zorgen ervoor dat je het vaak niet in de gaten hebt dat je alweer anderhalf uur verder bent. Het verveelt niet en het blijft van begin tot eind boeiend en fascinerend hoe hij telkens weer zijn publiek blijft binden en boeien. Hospitality = Luc en Luc = Hospitality!”

De Bouwmeester

Naam: Rick Bouwmeister
Bedrijf: De Bouwmeister

 

”Naast Gastgever is Luc van Bussel ook een echte Verhalenverteller. Tijdens het jaarlijkse SMA Sales Oost Event heeft Luc zijn passie overgebracht: Hospitality. Na een voorzichtige start ging hij volledig op in zijn verhaal. Een verhaal met humor en veel persoonlijkheid. Een knap stukje storytelling. Zijn boek is een aanrader, zakelijk én privé!”

CCV Nederland

Naam: Rodney Cesar
Bedrijf: CCV Nederland

 

”Wat een presentatie heb je 08 november weggegeven, geweldig! Daarvoor wil ik je ontzettend bedanken. Voor het eerst tijdens een “ sales” presentatie had ik het gevoel dat iemand snapt hoe ik te werk ga. Dat de focus niet moet liggen op je product of dienst, maar dat je de klant jouw gastvrijheid moet voelen.
Wees beleefd, eerlijk, oprecht en geef de klant niet alleen het gevoel dat hij belangrijk is, maar vind hem ook belangrijk. Zoals je kunt lezen heb je nogal indruk gemaakt, maar vooral ook jullie bedrijf met jullie cultuur. Nogmaals bedankt en wellicht tot gauw.”

Huthwaite International BV

Naam: Marco Weijers
Bedrijf: Huthwaite International BV

 

”Vandaag ben ik verrast door gastvrijheidsondernemer Luc van Bussel. Zijn inspirerende (en zelfs kippenvel gevende) masterclass over de echte betekenis van Hospitality en hoe je daarmee het verschil kunt maken is een bijzondere en waardevolle ervaring. Zorg dat je begrijpt hoe je anderen kunt omarmen en verwarmen. Dank daarvoor Luc! ”

Uniglobe Two Travel

Naam: Elvira Lammers
Bedrijf: Uniglobe Two Travel

 

”Een inspirerende lezing mogen bijwonen van Luc tijdens SMA Sales Event Oost met thema ‘sales in een duurzame wereld’. Op een humoristische en passionele wijze weet Luc de aandacht van het publiek te trekken. Bij Luc is HOSPITALITY met recht met hoofdletters geschreven. Een mooie kijk op een duurzame bedrijfsfilosofie wordt gegeven. Aanrader! Bedankt Luc!”

Medrie

Naam: Carla Klaasen
Bedrijf: Medrie

 

”Daar was ik vandaag bij! Eindelijk iemand met een theorie vanuit een innerlijke overtuiging die dit zelf in de praktijk brengt. Ik zie ook mooiere organisaties en zelfs een betere wereld wanneer we vanuit het perspectief vanuit werkelijke gastvrijheid en dus aandacht voor anderen bijdragen aan ontwikkelingen. Ook in de zorg, want daar draait het nog te vaak om dienstverlening. Luc, dankjewel voor je tijd en passie om dit verhaal verder uit te dragen!”

Jacobs Douwe Egberts

Naam: Johan Suelmann
Bedrijf: Stichting Duurzaam Repareren

 

”Voor een inspiratiedag met als thema waardevolle koffie momenten binnen de Zorg zocht ik een externe gastspreker die de brug kon slaan tussen koffie en hospitality. Luc kende ik van een andere bijeenkomst van Food Professionals en na een korte afstemming vooraf was de presentatie prikkelend en persoonlijk en een absoluut verbindend succes! Volledig afgestemd op het thema van de dag maar met een krachtige eigen boodschap. Dank Luc! ”

CoffeeLab

Naam: Jeroen Veldkamp
Bedrijf: CoffeeLab

 

”Was erg interessant. Blij dat ik een graantje kon meepikken! #Spijkeropznkop. En complimenten voor het boek ook. Mooie vormgeving. Rake content!”

Jacobs Douwe Egberts

Naam: Sanne Linssen
Bedrijf: Jacobs Douwe Egberts

 

”Bedankt voor je inspirerende woorden Luc! Er is na afloop nog veel over jouw presentatie nagepraat! Iedereen zit vanavond met jouw boek op de bank, inclusief ikzelf!”

Stichting Duurzaam Repareren

Bedrijf: Stichting Duurzaam Repareren

 

 

”Donderdag 28 juni 2018 was Luc van Bussel keynote spreker tijdens ons (Stichting Duurzaam Repareren) jaarlijkse event. Hoewel Luc actief is in een geheel andere branche, wist hij de verbinding te maken met de gasten. Hij toonde aan dat je alleen kan inspireren als de verbinding er is. Maar dat die verbinding ook essentieel is in de relatie met de klant. Ongeacht in welke branche men werkzaam is. Zeer inspirerend. ”

Korton Group B.V.

Naam: Derk-Jan Hilberding
Bedrijf: Korton Group B.V.

 

”Korton is druk bezig met de verandering van SLA naar XLA (De ervaring van onze klanten, cultuur en mindset). Luc heeft onze hele organisatie afgelopen vrijdag meegenomen in zijn visie van het 7-staps model van hospitality, wat hierin perfect op aansluit. Met de inspirerende en duidelijke aanpak, hoe wij als Korton onze cultuur een hogere EQ en sterkere binding krijgt met haar klanten. Luc bedankt!”

Korton Group

Naam: Mark de Winter
Bedrijf: Korton Group

 

”Luc is een charismatische man die aan de hand van storytelling een boodschap probeert over te brengen. Hij laat door middel van een model zien hoe je cultuur binnen je organisatie kan beschrijven, dan wel creëren. In de tijd waar elk bedrijf een IT bedrijf is, is dit een welkome verfrissende blik op het menselijke aspect dat het verschil kan en zal maken op zowel interne als externe factoren.”

Creature of Habits

Naam: Christiaan Donovan Oosterveen
Bedrijf: Creatures of Habits

 

”Luc is een mega voorbeeld voor elke CEO en ondernemer die wil ontdekken hoe je in je organisatie een (hospitality) cultuur bouwt die topbelevingen levert aan kanten. Een oprechte eigen visie over de noodzaak om medewerkers en jongere generaties te leren verbinden en hoe wij als rol ‘’elke vreemdeling met liefde kunnen ontvangen’’.

Met recht de meest gastvrije en aardigste inspirator!”

Marketingbureau Siezen & de Visser

Naam: Janneke Siezen
Bedrijf: Marketingbureau Siezen & de Visser

 

”Hartverwarmende keynote spreker die weet te boeien en te inspireren met zijn verhaal. Zijn visie over hoe je met gastvrijheid je organisatie en je klanten kunt verrassen zodat ze ‘’teruglustig’’ worden is doorspekt met persoonlijke ervaringen en veel humor. De energie spat van het podium! Luc raakt en bezorgt kippenvelmomenten.”

Immens B.V.

Naam: Xavier Zeilinga
Bedrijf: Immens B.V.

 

”Take care of your employees, and they’ll take care of your business’ is een quote van oa Richard Brandson van Virgin. Luc brengt dit binnen zijn bedrijf naar de next level. De presentatie van gisteren was inspirerend en geeft naar mijn mening prachtig weer hoe zijn visie en leiderschap bijdraagt aan het creëren van een omgeving waarin medewerkers graag willen excelleren.”

UWV Werkbedrijf

Naam: Anne Marie Eleveld
Bedrijf: UWV Werkbedrijf

 

”Luc heeft ons en onze relaties (werkgevers in Oost Nederland) tijdens de UWV inspiratiedag meegenomen in de betekenis van hospitality. Meer dan alleen vriendelijk zijn voor je klant, maar juist ook het belang van het bewustzijn van de cultuur van je eigen organisatie, waarbinnen iedere medewerker vanuit intrinsieke motivatie meedenkt en -werkt versterken. Door als organisatie een ‘warme’ cultuur te onthouden of ontwikkelen waarin je je medewerkers betrekt, waarin service hoog in het vaandel staat, je klanten echt te zien, een sterke combinatie te vinden van digitaal en persoonlijk. Het was een genoegen om met Luc samen voor te bereiden, samen te zoeken wat de beste insteek zou kunnen zijn om onze klant-werkgevers te inspireren. Het is hem gelukt om onze relaties (werkgevers in diverse sectoren) te laten zien hoe je dat bewust, en volgens z’n stappenmodel, in zou kunnen voeren. Dat digitalisering niet te stoppen is (en te waarderen) maar dat je daarnaast heel bewust moet zijn van de service in de menselijke maat die er naast hoort blijven te staan. En die niet uit het oog verliest. Na afloop van onze inspiratiedag hoorden we veel positieve reacties op zijn presentatie, ook zijn boek dat we onze klanten verstrekten, vond gretig aftrek! We gaan elkaar zeker weer opzoeken om te zien waar we nog meer vonkjes op relatie en service kunnen veroorzaken!”

Maasstad Ziekenhuis

Naam: Pepijn van Gestel
Bedrijf: Maasstad Ziekenhuis

 

”Wat een fantastische middag gehad vandaag bij Regardz Hospitality (Airporthotel Rotterdam) met Luc van Bussel. Een inspirerend verhaal over Gastgevers in Geluk gebracht met oprechte passie en geloof. Luc heeft mij en mijn collega’s van het Maasstad Ziekenhuis gegrepen met zijn kijk op Gastvrijheid en hoe dit ons ziekenhuis een stap verder kan brengen op weg naar de verwezenlijking van een van onze kernwaardes; ‘gastgerichtheid’. Ook bijzonder hoe hij, soms op zeer humoristische wijze, zijn gezin betrekt in dit verhaal. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar nieuwe inzichten op het gebied van gastvrijheid.”

Middagcoach

Naam: Hans Middag
Bedrijf: Middagcoach

 

”Inspirerende ochtend hoe we naast de digitalisering hospitality kunnen neerzetten om de echte verbinding met anderen aan te gaan. Een tegenbeweging, innovatie, danwel vanuit een rotsvaste overtuiging dat het anders kan én moet. Stof tot nadenken door beeldend verhaal en concrete ideeën.”

Korton

Naam: Peter Altevogt
Bedrijf: Korton

 

”Luc bedankt voor de inspiratie sessie vandaag aan ons MT in het Planetarium.
Mooi om te horen en ervaren hoe je cultuur vanuit kernwaarde via algoritme voor Regardz geborgd hebt. De manier hoe je Hospitality als onderscheidend vermogen hebt gekozen geeft ons handvatten hoe wij onze Service binnen onze organisatie vanuit onze kernwaarde als algoritme kunnen borgen. Enorm bedankt en tot binnenkort.”

Auping

Naam: Jan-Joost Bosman
Bedrijf: Auping

 

”Luc heeft op geheel eigen wijze zijn visie geschetst over de rol van de winkel en haar personeel in de periode van het verder digitaliseren van de samenleving. Een goed begrijpelijk en toepasbaar verhaal voor de retailers van Auping. Tevens heeft Luc de paneldiscussie geleid, hier kwamen goede discussies en conclusies uit naar voren, gedeeld door het panel en de zaal.”

Branchevereniging Telecom Grootverbruik

Naam: Petra Claessen
Bedrijf: Branchevereniging Telecom Grootverbruik (BTG)

 

”Mede namens de Gouverneurs Comissie dank ik je heel hartelijk voor jouw bijdrage aan de Rotary PETS, District 1570. Dankzij jouw prachtige, betrokken en zeer gepassioneerde voordracht kunnen we spreken van een succesvol en zeer geslaagd Rotary Event.”

Food100

Naam: Hans Steenbergen
Bedrijf: Food100

 

”Topspreker. Humoristisch, scherp, creatief. Ondernemende hospitality entrepreneur. Is hard op zachte waarden in een bedrijf. Originele denker.”

Korton

Naam: Peter Altevogt
Bedrijf: Korton

 

”Afgelopen woensdag heeft het MT van Korton een Strategic Hospitality Workshop gevolgd van Luc van Bussel. Het centrale thema was ‘Gastvrijheid binnen onze organisatie’. De vraag: hoe kunnen we onze medewerkers, klanten, maar ook leveranciers binden aan -en enthousiastmeren voor -Korton. Een ontzettend inspirerende sessie met voldoende ideeën om verder mee aan de slag te kunnen. Bedankt Luc!”

Stenden

Naam: Klaas-Wybo van der Hoek
Bedrijf: NHL Stenden

 

”Een goede presentatie met een betekenisvolle bijdrage. Deze gaf een mooi inzicht hoe hospitality voorbeeldig kan zijn voor andere sectoren.”

Mise en Place

Naam: Charles van Goch
Bedrijf: Mise en Place

 

”Super presentatie bijgewoond van Luc! To the point met veel humor en had een echte boodschap. Gastgevers in Geluk, een boek met PURPOSE!”

FoodReflection

Naam: Enrique Figee
Bedrijf: FoodReflection

 

”Tijdens onze Food Inspiration Days vertelde Luc op een inspirerende wijze over het belang van AANDACHT in deze tijden van digitalisering en de daarmee gepaard gaande sociale verarming. De opgroeiende tieners van nu moeten straks de hospitality business gaan dragen. Dat valt niet mee als je daar tijdens je opvoeding thuis resp. op school weinig van hebt meegekregen. Daarom ontwikkelde Luc een heuse formule voor service. Het is zodoende in een aanpak gegoten die kan worden gedeeld en gemonitord. Op die wijze is het niet alleen gedefinieerd, maar ontstaat er ook weer begrip voor het belang van service én waardering voor het vakgebied van hospitality. Dat Luc ook zelfstandig ondernemer is als medeaandeelhouder in het bedrijf Regardz maakt het verhaal bovendien erg geloofwaardig!”

Fysio Therapie Zillikens

Naam: Ingeborg Zillikens
Bedrijf: Fysio Manuele Therapie Zillikens

 

”Een inspiratie vol verhaal van Luc van Bussel, waarvoor onze generatie geen algoritme nodig heeft om hier de nodige energie uit te halen. Het “living for each other is the rule of nature” sloot zo mooi aan bij de vorige sprekers. We zijn weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat de digitale revolutie nog altijd draait om mensen die betekenis geven aan het woord service! Mooie ochtend vol emotie en connecting.”

Delta Lloyd Life

Naam: Wim de Bundel
Bedrijf: Delta Lloyd Life

 

”Wat een energie, wat een passie! Luc heeft bij Delta Lloyd & BeFrank inspiratiesessie Gastgevers in Geluk gegeven en je kan aan alles merken dat hij zijn ervaringen in meerdere branches gebundeld heeft in de 7 stappen naar hartverwarmende hospitality ! Iedereen was laaiend enthousiast bij de borrel.”

Maandag®

Naam: Rob Noordman
Bedrijf: Maandag®

 

”Als afsluiting van het SEM6 seminar een heerlijk inspirerende afsluiter door Luc van Bussel. Prachtige parallellen vanuit hospitality naar klant en leverancier. Niet alleen begrijpt Luc wat wordt verstaan onder hospitality maar trekt dit moeiteloos door naar de verdere individualisering van onze maatschappij. Anders gezegd; Ontvang elkaar met open armen, ben elkaars gelijke en zorg ervoor dat de tempartuur nooit onder de 29,2 graden Celsius komt. Ik verliet SEM6 met een warm gevoel en brede glimlach!
Dank Luc”

Autoglaz B.V.

Naam: Dunja Komduur

Bedrijf: Autoglaz B.V.

 

”De inspiratie-sessie van vandaag was absoluut hartverwarmend.

Grappige eye-openers en bruikbare praktijk tips! Bedankt voor de gastvrijheid.”

 KPN NextGen Finance

Naam: Graziella Wijenbergh
Bedrijf: KPN NextGen Finance

 

”Een kritisch publiek, de allerlaatste sessie van drie cursusdagen en dat ook nog op zaterdagmiddag; dit waren de uitdagingen waar Luc voor stond. En toch kwam in die laatste paar uurtjes van onze KPN NBA Mastercourse een ongekende energie vrij en een heleboel endorfine.

Luc is een spreker als geen ander. Door zijn appearance en zachte accent, maar vooral ook door de manier waarop hij zijn publiek weet te raken. Een opleiding of community bijeenkomst kun je niet beter afsluiten dan met verbinder Luc, zeker niet als je core business verbinden is.”

Rei-Lux Benelux B.V.

Naam: Marc Bijl
Bedrijf: Rei-Lux Benelux B.V.

 

”Wij hebben met de management teams van Normec Group mogen genieten van een leuke, maar bovenal inspirerende lezing van Luc over hospitality en service.

Met mooie voorbeelden uit de praktijk en zijn eigen organisatie biedt Luc een frisse kijk op hoe je je klanten en prospects zodanig benadert en behandelt, dat ze nooit meer bij je weg willen. ‘En passent’ leert Luc je niet alleen je klant, maar ook nog je eigen puberkind beter te begrijpen ;).

Luc heeft gastvrijheid 2.0, inclusief bijbehorende terminologie, uitgevonden en geeft je met zijn enthousiasme energie om er in je eigen organisatie mee aan de slag te willen gaan. Als bonus zijn boek ‘Gastgevers in geluk’ ontvangen. Ervaar de kracht van een fysieke ontmoeting met Luc. Een aanrader.”

Benieuwd naar de services die NewHospitality aanbiedt? Klik hier voor een overzicht van al onze services! Of wilt u weten waarom klanten onze services zo goed beoordelen? Luc beschrijft het in zijn boek: Gastgevers in Geluk. Lees hier meer over dit onthullende verhaal!