Services - NewHospitality
14495
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14495,page-parent,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 
Hoe maak je van klanten Toffe Gasten? Hoe maak je van medewerkers Vurige Ambassadeurs? Hoe maak je van leveranciers Co-Createurs? Hoe maak je je bedrijf maatschappelijk betrokken? Hoe maak je van zakelijke relaties, persoonlijke fans? Het antwoord: NewHospitality.

Gastvrijheid binnen een organisatie is een bijzonder thema in het huidige tijdsgewricht. Het individualisme van de Pokémon-generatie Z en de vele technologische ontwikkelingen vraagt om ‘New Hospitality’. Hoe gastvrij, klantvriendelijk en hartverwarmend is uw organisatie? Wij nemen u graag mee in onze visie en formule over Excellente Service in een digitale samenleving. Het resultaat? Teruglustige gasten en klanten. Heerlijk.

HOSPITALITY SERVICES

Blind Date

Impact in 15 minuten

Bedrijven en organisaties bestaan bij de gratie van de mensen die er werken. Kom erachter hoe je van deze mensen, hartverwarmende medewerkers maakt.

Keynote

Inspiratie in 45 minuten

Hospitality in een digitale samenleving is het thema van een bruisende en spannende Keynote. Het bouwen van een service cultuur is de rode draad voor bedrijven in de dienstverlening.

Scan

Insight in 48 uur

Hoe gastvrij is uw organisatie? De scan geeft u een helder beeld hiervan op basis van de 49 ‘magische’ contactmomenten.

Training

Intrinsieke motivatie in dagen

De Hospitality Training van NewHospitality maakt van gewone gastvrije mensen: hartverwarmende gastgevers. Deelnemers krijgen een diepgaand en compleet beeld bij de kunst van Excellente Service en Hartverwarmende Hospitality.

Coaching

Interactie in uren

NewHospitality biedt persoonlijke coaching voor managers & leidinggevenden op het gebied van hospitality en dienstverlening. Hierbij staat de persoonlijke ontwikkeling en intrinsieke motivatie van de deelnemer centraal.

Masterclass

Intensief in 1,5 uur

In de NewHospitality Masterclass neemt de spreker u mee in de kracht van Excellente Service en oprechte dienstverlening in een digitale samenleving.

Consultancy

Intercompany op verzoek

NewHospitality Consultancy geeft strategisch -en managementadvies aan bedrijven en organisatie’s op het vlak van Strategisch Leiderschap, Hospitality en Excellente Service & Dienstverlening.