Masterclass - NewHospitality
16319
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16319,page-child,parent-pageid-14495,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

MASTERCLASS

Intensief in 1,5 uur

In de NewHospitality Masterclass neemt de spreker u mee in de kracht van Excellente Service en oprechte dienstverlening in een digitale samenleving. De Masterclass geeft inzicht en achtergrondinformatie bij de ontwikkeling van de unieke serviceformule ‘Kindest Regardz’. De deelnemer wordt meegenomen naar de oorsprong en de uitwerking hiervan tot in detail. De deelnemers worden geïnspireerd en geïnformeerd over de zeven stappen naar hartverwarmende hospitality en de 49 ‘Magic Moments’ in relatie met klanten, gasten en medewerkers. De praktijkvoorbeelden spreken allemaal voor zich.

Opdrachtgevers:

NHTV

Automotive-Management

ncd

KPN

Stenden

Masterclass aanvragen