Training - NewHospitality
16308
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16308,page-child,parent-pageid-14495,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

TRAINING

Intrinsieke motivatie in dagen

De Hospitality Training van NewHospitality maakt van gewone gastvrije mensen: hartverwarmende gastgevers. Deelnemers krijgen een diepgaand en compleet beeld bij de kunst van Excellente Service en Hartverwarmende Hospitality. De Hospitality Training begint bij de intrinsieke ‘private purpose’ van de deelnemer en breidt zich gedurende het programma uit tot de intrinsieke ‘professional & public purpose’. De zeven stappen van Hartverwarmende Hospitality vormen de rode draad van het een- of meerdaagse programma. De deelnemers ondergaan een hospitality mindshift en kijken voortaan anders naar de kracht van hospitality in de dienstverlening van bedrijven en organisatie

Opdrachtgevers:

Regardz

Training aanvragen