Visie & Missie - NewHospitality
16352
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16352,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Visie: Warme bedrijven verbinden

De digitale revolutie slaat om zich heen. Consumenten zijn de slimste mensen ooit en hun smartphone is het nieuwe wapen in de strijd voor het beste product of service tegen de beste prijs. De review is allesbepalend geworden in de vergelijking tussen alle aanbieders. De nieuwe consument is sneller en strenger dan ooit en (alleen) excellente service en hospitality kunnen het échte verschil maken. Klanten en gasten zoeken de emotionele verbinding met bedrijven van betekenis en met mensen met een boodschap. Bedrijven zonder boodschap hebben steeds minder een duurzaam bestaansrecht. De ontwikkeling van de nieuwe service cultuur is de belangrijkste voorwaarde om ‘een warm bedrijf’ te worden met medewerkers, klanten, gasten, leveranciers en partners. Warmte verbindt. De terugkeerintenties bloeien bij de gratie van hartverwarmende service en hospitality. Mensen zoeken warme mensen op. Hoe worden bedrijven warm?

Missie: Nederland GastvrijR

Nederland GastvrijR is de missie van NewHospitality. Wij zien gastvrijheid als belangrijkste schakel tot verbinding. In een digitale samenleving zijn digitale verbindingen volstrekt vanzelfsprekend. Toch zijn humane verbindingen de échte verbindingen tussen mensen die iets voor elkaar willen en kunnen betekenen. NewHospitality gelooft in de kracht van een GastvrijR Nederland, waar humane verbindingen dé extra dimensie en focus krijgen naast de digitale connectie. Als alle mensen digitaal met elkaar verbonden zijn, is gastvrijheid de échte matchmaker. Echte gastvrijheid is meer dan ooit gevraagd in een digitale samenleving.

Doel

NewHospitality inspireert, motiveert, informeert en transformeert bedrijven en organisaties naar een nieuwe servicebeleving waar millennials, generatie Y & Z en alle stakeholders ‘’zich thuis voelen’’. NewHospitality geeft inzicht in de kracht van service en hospitality op basis van een eenvoudige formule; In 7 stappen naar hartverwarmende hospitality. Het boek ‘’Gastgevers in geluk’’ is de inspiratiebron voor alle activiteiten van NewHospitality en omschrijft de duurzame kracht en energie van humane verbindingen. Alles draait om mensen en mensen die elkaar ontmoeten. De kunst van het samenbrengen van onbekende mensen in een digitale samenleving, is het bestaansrecht en aspiratie van NewHospitality.