Onze boeken - NewHospitality
17578
page-template-default,page,page-id-17578,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

De Confetti Company

goed boek

2019 – De Confetti Company is een cultuurroman. Luc van Bussel verhaalt over zijn traditionele Vlaamse jeugd die hem inspireerde tot een eigentijdse bedrijfscultuur. Hij neemt je mee op zijn warmtemissie waar medewerkers eregasten zijn en met confetti worden onthaald. Aandacht! Generatie Z- de slimste generatie ooit- vitaliseert de arbeidsmarkt en snakt naar professionele gezelligheid. De ‘War on Talent’ gaat in alle hevigheid door.

Gevraagd? Bedrijfswarmte! Het is de rode draad in deze cultuurvisie over goed werkgeverschap. Het boek biedt een verfrissende kijk op essentiële en vitale vraagstukken voor hedendaagse bestuurders. Cultuurspotter Paul Geraeds maakte een rondje langs de cultuurvelden van elf inspirerende organisaties en sprak met de cultuurleiders.

Gastgevers in Geluk

GiG_Cover

2017 – Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat zijn teruglustige gasten: gasten die niet meer naar huis willen omdat alles klopt bij de gastgever waar ze verblijven.

Luc van Bussel geeft service een nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als bereikrijk, binnenvoelbaar, luistergevig, oplosselijk, verrasvast, verwenzaam en teruglustig. Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor managers op zoek naar teruglustige gasten of klanten. In het boek delen negenentwintig markante gastschrijvers hun visie op gastvrijheid.